🎉1. Yılımıza Özel Arayüzümü Yeniledik🎉

Bu kargo politikası, https://hizlilisans.com.tr/ (“biz” ve “bize”) web sitesi operatörleri tarafından belirlenmiştir. Bu web sitesi üzerinden sipariş vererek aşağıdaki şartları kabul etmiş olursunuz. Bu şartlar, her iki tarafın da bilgi sahibi olmasını, karşılıklı korunmasını ve beklentilerimizin belirlenmesini sağlamak amacıyla düzenlenmiştir.

Teslimat Şartları:

Ürünlerimizi teslim etmek için PTT veya MNG Kargo kullanmaktayız.

Nakliye Maliyeti:

  • Türkiye içi siparişlerde kargo ücretsizdir.

Yurtiçi Taşıma ve Sipariş Kesme Süresi:

  • Transit süresi: 2 ila 4 iş günü (Pazartesi – Cuma)
  • Taşıma süresi: 0 ila 1 iş günü (Pazartesi – Cuma)
  • Sipariş kesim saati: 16:00 (GMT+3) Kayseri

Uluslararası Transit Süresi:

  • Genellikle uluslararası gönderilen siparişler 2 ila 4 gün boyunca nakliye aşamasındadır. Bu süre, seçtiğiniz kuryeye bağlı olarak büyük ölçüde değişir. Daha spesifik bir tahmin, ödeme sırasında kurye seçimi yapılırken sunulacaktır.

Teslimat Adresinin Değişikliği:

  • Sipariş gönderilmeden önce teslimat adresini herhangi bir zamanda değiştirebiliriz.

P.O. Kutu Nakliye:

  • Yalnızca posta hizmetlerini kullanan kutu adreslerine gönderim yapabiliyoruz. Bu konumlara kurye hizmeti sunamıyoruz.

Askeri Adrese Gönderim:

  • PTT kullanarak askeri adreslere gönderim yapabiliyoruz. Kurye hizmetleri ile bu hizmeti sunamıyoruz.

Stokta Olmayan Ürünler:

  • Bir ürün stokta yoksa, ürünün tekrar stokta olmasını bekledikten sonra siparişinizi göndeririz. Siparişteki mevcut ürünler, stokta olmayan ürünün gelmesini beklerken rezerve edilir.

Gönderim Takip Bildirimleri:

  • Gönderim sonrası müşterilere bir takip bağlantısı sağlanacaktır. Bu bağlantı ile müşteriler, nakliye sağlayıcısı tarafından yapılan güncellemeler doğrultusunda gönderinin ilerlemesini takip edebilirler.

Taşıma Sırasında Hasar Gören Paketler:

  • Bir paket nakliye sırasında hasar görmüşse, lütfen mümkünse kuryeden paketi teslim almayın ve müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin. Paket teslim alındıktan sonra hasar fark edilirse, müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmelidir.

Vergiler ve Harçlar:

  • Satış Vergisi: Malların web sitesinde gösterilen fiyatına zaten dahil edilmiştir.
  • İthalat Vergileri ve Harçları: Uluslararası gönderimler için ithalat vergileri ve harçlar, hedef ülkeye varıldığında ödenebilir. Bu maliyetlerin farkında olmanız önemlidir. Harç ve vergilerin ödenmemesi durumunda, mallar hizlilisans.com.tr’ye geri gönderilecektir. Bu durumda, müşteri iade nakliye maliyeti hariç malların değerini geri alacaktır. İlk gönderim maliyeti iade edilmez.

İptaller:

  • Siparişinizi almadan önce fikrinizi değiştirirseniz, sipariş gönderilmeden önce herhangi bir zamanda iptalleri kabul ediyoruz. Sipariş gönderildikten sonra geri ödeme politikamıza bakınız.

Sigorta:

  • Paketler, belirtilen değere kadar kayıp ve hasara karşı sigortalıdır.

Taşıma Sırasında Hasar Gören Paketler İçin Süreç:

  • Kurye işlemi tamamladığında para iadesi veya değiştirme işlemi yapılacaktır.

Taşıma Sırasında Kaybolan Paketler İçin Süreç:

  • Kurye işlemi tamamladığında para iadesi veya değiştirme işlemi yapılacaktır.

Müşteri Hizmetleri:

Tüm müşteri hizmetleri sorularınız için info@hizlilisans.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Reşadiye mah. erciyes cad. no:13
Talas/Kayseri
Tel:850 303 4336
info@hizlilisans.com.tr
Touch Bilişim

Kargo Politikası

Anasayfa Kategoriler Sepet 0 Favoriler Hesabım
Whatsapp
Alışveriş Sepeti(0)

Sepetinizde ürün yok. Sepetinizde ürün yok.

Main Menu